?

Log in

learn it live it love it! [entries|archive|friends|userinfo]
Juan DeDios Mejia

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

a year and nine months ago since ive updated this [Nov. 3rd, 2008|11:17 pm]
Juan DeDios Mejia
[Current Location |4404 E.Oltorf Ave. Austin, TX 78741 P.O. Box 5102]
[music |undiscovered-ashlee simpson]

    So a lot has changed since I last updated. I am a sophomore now at St.Edwards University in Austin, TX (only the best city in the world). I love it here. I have great friends, a good job, school is ehh school and I decided today what I want to do with my life. I wanna major in Spanish/International Business and minor in Public Relations. I'm excited to study abroad next year. I think it will be a growing experience for me. Today I was talking to Natalie and Jules and I realized that college is about growing and changing and getting out of your comfort zone. I look back and see how much I've changed just last year. I've been reading old posts that Val and I used to write and its crazy how stupid we were! So materialistic and shallow. Honestly if I met Val and I right now and how we were in 10th grade, I would kick our asses, all of our asses! Mine, Val's, Shoumi's, Brooke's, Soffee's etc. I love my new friends though. They are all like no one I've ever met. I love
Susie- Bitch is CRAZY. I have never met someone like her. She is so beautiful and has money and guys fall all over her but shes not happy. Shes way too over-sensitive and fragile.She takes my sarcasm to heart. Aside from that were there for eachother and are pretty much together everyday.  

Natalie- One word to describe her, intense. Shes so pretty and different and doesnt see her full potential. She cares too much for people and needs to stop that but at the same times thats what makes her beautiful on the inside and outside.
Jules- She is the complete opposite of me, she actually goes to dance classes, does not have a care in the world, listens to good music and is not a bitch at all . She intrigues me.
Christiana- I think if i was a girl, besides being Val, I would be her. Shes gorgeous and half mexican like me! She tells it how it is and is so chill and gets my mexican humor. She is great:)
Dyan- Oh one of the most beautifully broken people ever. Shes gorgeous. I actually liked her a lot. Its crazy. Shes so nice, and is there for you when you need her, but a little too much. She needs to worry about herself and drop others at times. She needs to be the true Dyan and I will lover her even more!
I also love Stephanie, Mandy, Andrew, Goldy, Angela, Jackie, Emily,  Winnie, Gina and Aine.
And like kissing Taylor.
I could not have survived college without Melanie.
I still LOVE Val, Derek, Soffee, An and Sondre.
Whatever the future hold with these friendships, I know it will be a good one:)


link

yay! i got in!! i got in!! [Feb. 17th, 2007|10:08 pm]
Juan DeDios Mejia
[Current Location |abbie and debbies room]
[music |highschool musical]

I GOT INTO ST.EDWARDS!!!
IM SO EXCITED AUSTIN HERE I COME!!

(im still waiting on UT but hey im in somewhere!)

link

(no subject) [Sep. 3rd, 2006|01:27 pm]
Juan DeDios Mejia
[mood |excitedexcited]
[music |candyman-christina aguilera]

happy b-day to me!
yay im 18!!!
♥

link

yay! [Jul. 30th, 2006|12:34 pm]
Juan DeDios Mejia
[mood |happyhappy]
[music |chemicals react-aly and aj]

my braces are off!
im so happy
i wish i had a pic
to post but i odnr yet..haha
bye ♥

and vals back!

link

my life is better than yours [Jul. 19th, 2006|10:56 pm]
Juan DeDios Mejia
[mood |excitedyay!!!]
[music |paris hilton-stars are blind]

ok so yeah i dont think i could be any happier right now
first and foremost..i met a boy!
were talking right now and maybe ittl become official later
his name is Trace and hes the best!

vals coming back in 9 days!! yay!!
my braces come off next weekend!
i have a whole new bedroom..bigger and better
i have a good job that pays well
i did fairly well on my SAT...will be taking it again though
me and matt talked today
no more hard feelings whatsoever 
maybe well be BFFAEAEAE again..withOUT the drama
thays it!
i love all my friends
MUAH!


who ever reads this prolly knows all this or and is annoyed cuz of how hapy i sound..oh well 


link

ooh [Jul. 4th, 2006|02:39 am]
Juan DeDios Mejia
[mood |blahblah]
[music |buttons - PCD]

i just realized its two months till i 
turn 18 YAY

ok im done and now i need sleep 

link

OMG!!! [Jun. 26th, 2006|12:13 am]
Juan DeDios Mejia
[mood |excitedexcited]
[music |im burnin' - ashlee simpson]

so i just got back from mexico
my braces come off in a month!!!!!
i have my uncles house and car all for myself
for a whole week
i finally get to see shoum shoum
and possibly toni!
melanie is one of my BFFAEAE
i miss my valley poo poo
im in love with my summer so far
bye bye!!!






link

[Jun. 20th, 2006|08:46 pm]
Juan DeDios Mejia
[mood |happyhappy]
[music |invisible-ashlee simpson]

summer school is over tomorow!
summers been great so far
i went to the roxy last night
i hung out with rachel
i love you melanie!
im talking to a guy named anthony...haha
im getting a job...hopefully
i miss val of course
oh oh! i saw michael aselin at summer school today!
he's hot!....TOTALLY KIDDING!...val: he asked for you number...
haha well im done
hope everyone is having a great summer
bye :D

link

hows everyones summer? [Jun. 16th, 2006|12:13 am]
Juan DeDios Mejia
[mood |contentcontent]
[music |stars are blind- paris hilton]

life is good :)






except for the fact that i miss val....
link

(no subject) [Jun. 5th, 2006|07:32 pm]
Juan DeDios Mejia
[mood |soresore]
[music |stars are blind- paris hilton]

so i started summer school today....it blows
im taking foundations so its like an 8 hr workout
im going to go see the omen tomorrow with colin...hopefully itll be good
i miss val
im sore
im gonna go to austin with An to visit UT!
cant wait

bye ♥
link

were finally seniors ♥ [May. 29th, 2006|12:38 am]
Juan DeDios Mejia
[Current Location |home]
[mood |contentcontent]
[music |james blunt- goodbye my lover]

im so pumped that schools over but i have summer school so that kidna sucks but w/e i have nothing else to do. the summer has started off pretty good. on thursday i went to jennifer's, friday val's, yesterday to lisas beach house in galveston(with An and kenneth and i made new friends)it was lots of fun i so wanna go again. today i went to go see x-men with marco and then i went to melanies house for a while. but ya i hope the summer keeps on being good to me . oh and the SAT is this saturday whoo! im sooo not looking forward to that. so ya hope everyone has a good summer cuz i wont see most of yall anyways till next year. ok well bye!

i need a car!!

[♥]

VAL PLEASE DON'T LEAVE ME!!!
link

into the woods!!!!!!!! [Apr. 29th, 2006|12:47 pm]
Juan DeDios Mejia
[Current Location |home]
[mood |contentcontent]
[music |high- james blunt]

ok so i kinda think i have a crush on a girl...i know me?! a girl?! i dunno.......

but anyways come see me in into the woods...were amazing!!!

link

i so stole this from someone's elle jay [Mar. 15th, 2006|10:39 pm]
Juan DeDios Mejia
[mood |blahblah]
[music |hips dont lie-shakira and myclef]

ok so im baking a cake for the bake sale tomorrow and im bored....

Ask me a question about each [or any] of the following:

1. Friends
2. Sex
3. Music
4. Drugs
5. Love
6. LiveJournal

doesnt matter what kind of question it is just ask it.....
and ill reply

have fun ♥
link

waiting for desperare housewives to start [Mar. 12th, 2006|07:37 pm]
Juan DeDios Mejia
[mood |bitchybitchy]
[music |lovefool - the cardigans]

so heres another "this is what i did" update that people always do to make themselves feel good about having a life and to let other ppl know that they have a life also.but anyways im so bummed that spring break is over and i am so jealous that all the other schools have springbreak this week.but eventhough its over it was a fun springbreak i did a whole lot of nutin. last weeekend i went to mexico and ya it was boring. when i got back i hung out with An and we ate and went over to kyles also i hung out with melissa,stinkey,genni, aleesha ane TR. yesterday i went to go see seussical at episcopal highschool with Jenniffer and Marco...it wasnt as good as springwoods but it was still fun. then afterwards i went to the montrosse/westheimer area with An and Lisa (i love her) but ya after much driving we ended up eating at Empire Cafe (ive heard crazy things concerning ms.montgomery and that place)but anyways ya jennifer and marco joined us later.afterwards in the way home with lisa and an we took a detour onto blockbuster and i rented "Kids in America" (Nicloe Richie and Gregory Smith are in it)...it was a pretty good movie...i only rented it cuz nicole richie's in it. it was kinda random though. but ya now ima go watch desperate housewives and greys anatomy...bye.
link

WTF AM I GONNA DRIVE?!?!?!? [Feb. 13th, 2006|05:10 pm]
Juan DeDios Mejia
[mood |happyhappy]
[music |goodbye to you-michelle banch]

ok so this weekend was fun.....i LOVE long weekends its how it should be all the time. ok so anyways ya on thursday after school we had play practice and it was fun. after i went home and i just hung out with jennifer and marco. the next day i hung out with them too, we went to monica's house then to sams deli then to go see Final Destination 3...omg sooo good! (you should go see it) but ya saturday i babysat and made me some money that i already spent...on what u ask?...im wondering that too.but ya yesterday i hung out with An...we went to go see Annapolis...wow that whole movie is TOTAL eyecandy...ahhh...James Franco:) but ya afterwards we went to Chillis. today i went to the mall with Val and bought nutin. now im here without a car.....oh ya! I sold the geo...so ya lets all say........................   

BYE BYE GEO!

link

i got the lead! lala lala lala [Feb. 4th, 2006|01:03 am]
Juan DeDios Mejia
[mood |excitedyay!]
[music |my voice]

ok so ya...I got the part of the Baker in "Into The Woods"! Im so excited its like it hasnt even hit me yet. it prolly will on monday when we have our first rehersal. im so happy right now (i even rewarded myself with some jamba)and im happy for everyone else too.(even if some ppl aren't).i will try my hardest not to get "big headed" like val said i would....but i mean how can you not?..hello its the lead (im just being honest) but ill try not to be a big headed bitch as much as i can.if u see that i am ....tell me. but ya all this shit about people quitting cuz they didnt get the part they wanted...BULLSHIT!. and ya its easier for me to say cuz i got the part i wanted but still its one thing to be mad and another to quit...thats fucking stupid and if you quit it only makes you look bad. w/e. but ya im really happy right now and i want a boyfriend cuz that would make me a little more happy. and ya i dunno now im just babbling on.

CONGRATS EVERYONE ON INTO THE WOODS! ♥ ♥ ♥
link

(no subject) [Jan. 29th, 2006|12:51 pm]
Juan DeDios Mejia
[mood |blahblah]
[music |nada]

so ya this weekend has been alright. i went to go see "cat on a hot tin roof" and cassidy and jacob were REALLY good. and of course melissa made me laugh. afterwards me, val, jess, jenny, melissa, TR, melanie, raymond, kyle, clay, cassidy, nghia and surprisingly ryan tait..(omg! he like so like hung out with the BBOIs..oh like my god like!)but anyways ya we all went to chilis and it was fun. then yesterday i stayed home all day in my pajamas and it was fun. it wasn't until like 6:30 that i contemplated getting up and taking a shower cuz i had to go dereks b-day. so ya i finally did and me, val and brooke got there. and it was......fun. but ya all they did was play pool and football so me val and brooke left. we went to taco cabana and hung out with matt. then they left so me and matt just hung out at startbucks then i came home and fell dead asleep. but ya now im talking to natty on aim and i love her and also im working on the euro hw. but ya ima go bye.

happy b-day derek
link

there it is matthew...cuz u say i never update [Jan. 14th, 2006|09:57 pm]
Juan DeDios Mejia
[mood |calmcalm]
[music |screwed- paris hilton]

Ok so its been a good weekend so far...well kinda. yesterday i went over to monica pena's house and marco came too and we watched "house of wax" and ate pizza. later on alvaro showed up and this girl named kailee who's really nice and really pretty. then more ppl showed up...kent,his gf jenniffer, crystal and this other guy...i forgot his name..:/. but ya i felt really akward cuz i dont really talk to any of those ppl so i just talked on the phone a little but they were nice so it got a little better. it was mainly akward cuz they were all smoking cigarettes (cept for me, marco and kailee)so i was just standing there talking to alvaro while i inhailed second hand smoke. but it was a good thing they were nice.then i took alvaro home and we talked on the way there..it was pretty cool. and today i hung out with An, we went to Le Madeline and we both had the chicken pesto pasta...i love it and it was still early when we were done eating so we decided to go to jamba juice..which i LOVE too..im soooo full (im still drinking my jamba right now)..but ya im really sick of school. i just wanna sleep through the next year and a half and wake up and be at UT having the time of my life. i really wanna do good on my SAT so ill for sure get into UT or ill be sad but if i dont get i ima go to A&M with val ♥ . i havent talked to matt mulroy which makes me sad cuz we talked like everyday and its been like a week which isnt much but when u talk everyday it seems like alot.well yeah ima go watch tv cuz im bored and ya leave a comment if u want..w/e ima go be lazy...bye ♥
link

nano! [Dec. 29th, 2005|08:17 pm]
Juan DeDios Mejia
[mood |excitedexcited]
[music |fly-hilary duff]

i FINALLY got my black ipod nano!...its AMAZING!

link

(no subject) [Dec. 25th, 2005|10:56 am]
Juan DeDios Mejia
[mood |complacentcomplacent]
[music |im burnin' - ashlee simpson]

its been a pretty good break....

got a cell phone ♥
got this really cool jacket that i love
hung out with Kyle alot
spent almost a whole saturday with Val ♥
hung out with An
went to the Roxy with Stinkey and Melissa
interview with abercrombie
got to see Mona from summer school

watched Brokeback Mountain (gonna go see it AGAIN) ♥
Bryce came over for x-mas
got Lacoste flip flops
pajamas
spongebob squarepants boxers
and $230..which just might be anough for my ipod nano ♥
all i need now is a boyfriend..haha

well MERRY X-MAS TO EVERYONE MUAH! ♥
link

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]